About Me

My photo
initial screw up in life ,alhamdulillah had a second chance , made full use of it and now living it to the fullest with my loved ones

Wednesday, September 8, 2010

testing , testing, ..choba try test kaluu

Salam to all.
Hey guys and gals , whats up ? Lama dah sebenarnya hajat nak berblogging ni , finally ada kesempatan nak buat semua ni. Berkat bulan Ramadan , ? Insyaa'llah depending on how we use it . Ada lebih kurang 2 hari lagi before raya , some say esok ,some say tomorow.
For me , I'll be missing Ramadan more rather than looking forward to Eidul Fitri , 1 Syawal .Bila lagi nak berjumpa ...Dah mantap ka amalan kita di bulan yang penuh barakah ni ? To be honest , I know I haven't , at least I feel I have yet to fully maximise my deeds for present , future , and the after life . Member member semua dah blah balik  kampung . Aku , missus , anak anak , bibik , kuching , ikan ikan still very much kat Muar lagi . Raya pertama lepas solat baru balik , demi tugas / tanggung jawab , kena terima ajelah. No regrets, 13 yrs and very much going strong in the service , alhamdulillah.
Mak , ayah , mama , baba , maafkan kami tak dapat pulang untuk bersama sama menyahut takbir raya hari pertama , insyallah dapat jumpa slepas tu. Bila , berapa lama and bla bla blaa tu lain citer. Selamat pegi selamat Pulang , amin.
Since this is my first post , korang jangan la ganas ganas kutuk ek , kasik tunjuk ajar sama gua camana nak maximise and enjoy my blogwebsite .Thank you and Selamat Hari Raya semua , :-)

2 comments:

  1. hi, nice badrul. will be keeping an eye on this.
    i use one for ramblings as well.

    regards,
    amarjit.

    ReplyDelete
  2. tq macha,looking forward to your comments

    ReplyDelete